Avslutar dagen med...

En meningslös dag, har inte gjort någonting vettigt (förutom att tvätta). Eller rättare sagt, jag har inte gjort nånting på hela helgen. Jag har varit så himla trött att jag har sovit hela tiden, varför är jag trött jämt och ständigt för?!  Jag är trött på att vara trött! Igår erbjöd sig till och med Malin att köpa smör åt mig när hon ändå skulle ner och handla för jag orkade verkligen inte göra nånting och absolut inte vara bland massa folk.. Det tackar man för! 

Ett bra slut på denna dag blir att sitta under en filt med tända ljus, en kopp Te, macka och filmen "Nyckeln till frihet" . Snacka om myspys du!
Imorgon börjar vi med "Jul på Liseberg", hard work work!


"Nyckeln till frihet".. En mycket bra film!

Ha en fortsatt bra kväll!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0