Engelskklase, två tekniker.

Hej där! Allt bra? Med mig är det fint, trött som vanligt men va gör de!:) Skola som vanligt och idag har vi gjort en engelskklase med två tekniker. Tror det bara var jag som tyckte det var lite småroligt faktiskt? Men aja, jag tycker om riktigt hantverk och tycker att svenska florister ska bli lite mer som dem norska floristerna och bli bättre på att använda mer teknik och hantverksarbeten i t ex. brudbuketterna!  Jag tycker iallafall om både den här klasen och även den tejpade runda brud/näbbuketterna.

Har försökt att ladda upp bilder, men den börjar vägra igen! Varför börjar den jämt vägra när jag har fina arbeten att visa?!

Nu: "Halv åtta hos mig" Hörshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0