Helt underbart!

Hej där! Har just tvättat klart, så nu sitter jag här och tänker på gårdagen. Helt underbart jäkla awesooooome! Åh vad jag älskar sånt där, såna dära "extreme" sporter! Skoter, cross, snowboard, skateboard m.m. m.m.... Ni fattar vad jag menar! Jag älskar att bara stå och kolla på sånt, antingen när dem kör bana eller när dem kör freestyle. (Och ja, jag är helt galen i att köra skoter.. Funderar på att bli stormrik och bara puttra runt på en skoter hela dagarna..) 
Igår var det Gothenburg rail battle, snowboard. Petter avslutade kvällen med att uppträda, och jag som inte lyssnar på sån musik.. Men vad ska man säga? Han är grym! Andra gången jag såg honom nu, och man blir ju lite småkär sisådär.. Och allt det där igår (Ramundberget var även där och visa upp sig), fick mig att längta hem till fjällen och  längta tills "afterski 1000"! Borta bra, men fan hemma bäst! Ursäkta ordspråket...

Och självklart så vill den inte ta upp mina bilder. Sug snabel dumma blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0