Min kusin, Oliver.

Hej. Ny veckisch! En bra vecka, ovanligt bra. För på fredag får jag åka hem!
Idag har jag pratat med min älskade lilla mupp till kusin i telefon. Han heter Oliver Lund. Han är två hela år och jag minns första gången jag såg honom. Samma dag som dom kom hem från bb, vi kunde ju liksom inte vänta längre för Oliver var efterlängtad! Och där var han, en liten sketen sak som jag knappt vågade att hålla i. Tänk om han skulle gå sönder?! Han var väl så där liten i ungefär en månad, sen var han inte så liten längre. En go och rund unge som jag lärde beatboxa till slut. Nu två år senare, så kan han gå, springa, slåss, kramas, dansa, säga Haj (hej) i telefonen och Emma på ett så underbart sätt som bara han kan! Till helgen syns vi skitunge och jag ska allt komma på något fränt jag ska lära dig!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0