Tips på en underbar sida och juklappar till mig!

Babette tipsade mig om en sida som en bekant till henne driver. Hon tyckte att den sidan passade mig och ja hon hade rätt! Jag älskar den! Det är en sida med retro present & inredningsartiklar, 40-70-tal! Åh va jag älskar sånt! Jag måste tamme tusan köpa mig ett hus snart, jag har ju ritat upp en bild i skallen på hur varje rum kommer att se ut snart. haha Och har även kommit på att om jag hittar en kille så måste han antingen gilla 50-tal eller att han är en sån som inte bry sig alls om inredning, en som bara säger ja! haha!
Men gå gärna in på denna sida: http://www.rabauke.se/

Och om ni inte kommer på vad ni ska köpa till mig i julklapp, så kan jag ju tipsa er om lite saker från denna sida;)


Hyllremsor, åh jag älskar dem med körsbär!  (Och om ni köper dem till mig, köp två! Bra att ha extra you know)
Och nu råkade jag ringa syrran och säga att jag vill ha dem av henne i julklapp..



Ja jag vet, konstig julklapp.. En toaskylt kanske inte är det första man önskar sig, men jag tycker om dem här gamla skyltarna!


Kökshandduk "margareta"


Kortlek "movie"

Finns mycket mera fint som jag självklart vill ha och ni kanske märker att jag inte alls bryr mig om dyra teknikprylar till julklapp (och annars också), så som en iphone m.m. m.m. Små detaljer gör mig superglad! Tanken som räknas, eller hur? Men en sak är viktigt, snyggt paket-snyggt inslaget! Ett måste! haha

Fast ja, finns ju en (flera) sak som är dyrare och kanske inte det man önskar sig i julklapp och absolut inte när man inte har ett hus! Men vafan, kärlek vid första ögonkastet. Jag är kär! Kär i en spis/ugn/fläkt/mikro, serien "dåtid" på Ikea..Och självklart med färgen "off-white"!


Varmluftsugn

Mikrovågsugn

DÅTID HW400 Fläktkåpa, off-white 			                         Bredd: 59.9 cm Djup: 51.5 cm
Fläkt

Allt detta plus ett sånt här snyggt retro kyl/frys! Kanske bryta av off-white med ett mintgrönt kyl/frys? och en massa snygga köksmaskiner  Mums!


"SMEG" (inte från Ikea)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0