Torsdag

Hallå! Torsdag åter igen och här sitter jag med datan i knäet och Justin Bieber på tv:n. Och helt ärligt så är det inte självmant att man sitter och kollar på honom. Han bara dök upp och jag orka inte byta... Men nu äre bytt, Halv åtta hos mig är ju ett självklart val! Och snart är det nog reklam också. Det är nog bara jag i hela världen som sitter och asgarvar för mig själv när det är reklam.. Vissa är ju helt enkelt så himla roliga! Typ tele2, Frank the sheep. "Well, who speak swedish anyway?! He he" Haha skrattar lika mycket varje gång! Jag har nog helt enkelt dålig humor..
Föresten, idag började vi på med planering av "Jul på Liseberg" och hann även med att göra lite av konstruktionen. Och jag och min grupp ska göra pepperkaksgubbe och gumma. Mer säger jag inte..

Nu ska jag kika på lite bröllopsbilder, få lite inspiritation. Fick upp en bild i hjärnan på hur jag kanske ska göra mitt brudarbete som vi har i slutet av denna termin. Lite tidigt redan, men gött och vara ute i tid ändå;)
Jag lovar att jag kan hinna ändra mig tio gånger om. höhö
Ha de gött, så hörs vi!Kram

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Rockofroses,



Vad roligt att du gillar Frank och våra reklamfilmer. På http://www.youtube.com/tele2 kan du se nya filmer, kommentera och titta på dina favoriter så många gånger du vill.



Om du har några frågor eller funderingar får du gärna mejla mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-11-17 @ 13:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0