Trött tjej och en massa babbel.

Hallå! Denna vecka har vi lite olika saker att göra, t ex. exponering, stilhistoria, sista latinprovet och planering inför Liseberg nästa vecka...
Idag och igår har vi haft exponering och fick dela in oss två och två. Therese och jag som alltid. Det gick bra tycker jag, finfina arbeten överallt! Tänkte ladda upp lite bilder på dem olika exponeringarna, men är för trött för att ens tänka på saken (igår var jag för trött för att ens skriva, jag börjar bli gammal!).. Så det får bli en annan gång!

Men kan bjussa på en bild som redan finns på datan. En bild från i lördags och snowboardtävlingen.
Eller nej, jag bara skämta. Datan vill ju så klart inte!


Och på tal om något annat. Hon som rabblade upp på nyheterna nu klockan 19 på tv4, hon var inte så snyggt klädd. Knallrosa kavaj och knallblå tröja/t-shirt under. Rynka på ansiktet och kollade bort, inte snyggt alltså!

Nu blir det plugga, plugga och åter plugga... Eller nej, plugga, fb, sova. Mmh! så blir det! Hörshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0