En saknad vän

Tjingtjing! Torsdagkväll redan och jag sitter och försöker plugga lite men det är ju så förbannat tråkigt, så nu ligger boken och häftet bredvid mig och jag längtar tills nästa vecka då sista latinprovet är! Gu så gött!
Idag har vi haft marknadsföring hela dagen och även haft redovisning på vår affärsplan-budget m.m. som vi har gjort i grupper.. Jag och min grupp körde på min affärsidé som jag förhoppningsvis kan starta i framtiden! Och redovisningen gick väl bra? Jag fick iaf Martin (läraren) att ge upp. Jag är ju som lite (mycket) envis och jag ger mig inte i första taget;) Så 1-0 till mig!

Påväg hem efter skolan, när jag stod och väntade på bussen upp till lägenheten så åkte en röd bubbla förbi (nyare modellen, om ni förstår vilken jag menar?)..
 Iaf så fick den mig att börja sakna min vän Bullen som hade precis en sån bil och som det stod "Bullen" på framrutan. Tänk att hela (ca) 3 år och 7 månader har gått sedan du gick bort! Kommer aldrig glömma dina samtal man fick när du körde lastbil och var uttråkad. Och när du spelade massa dåliga låtar (typ Boten Anna) för mig som du visste att jag inte tyckte om och när du skratta rakt ut för att du tyckte det var så roligt. Och ist för att säga "hej" när du ringde så tutade du alltid med lastbilstutan och varje gång du tutade under samtalet visste man att du såg en snygg tjej efter vägen... Du är saknad min vän!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0