Vissa släpper sig andra kastar vitpeppar.

Hej där! Jag vet, jag är inte helt awesome på att blogga när jag är hemma i Härliga Härjedalen. Har ju ett liv jag också och speciellt här hemma. I helgen har jag bara varit med nära och kära. Och oj va rolig Oliver har blivit. Helt galen! Jag gillart! Fast kanske inte när han satte sig på mitt ansikte och släppte sig.. Mmm mysigt Ollebolle. Igår kasta även min morbror Ralf vitpeppar i ansiktet på mig och fyfan va det brändes (jag kastade ju bara skum..)!! Nu är kriget igång, passa dig Rafferaffsett!

 Första praktikdagen gick iaf bra, vi har börjat på och göra det lite juligt för på söndag är det ju första advent och julskylltning! Men vart är snön?!

Nu må jag dra, hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0