En helbra kväll igår

Hejhej! Gårdagen/kvällen på Trapper, Lofsdalen var hur grym som helst, eller vid maten och sedan vid slutet av kvällen var hur grym som helst! Där mitt i så blev det lite för mycket med alla killar och gubbar som var full och dryga och stirra, flörta och "kleta" på oss. Usch för såna! Men, slutet av kvällen(natten) var hur grym som helst. Vi träffade några killar från Sthlm som var hur sköna som helst och som vi satt och prata med ända tills dem stängde. Efter stängning så väntade vi på att Jimmy skulle bli kvar (han jobbar på Trapper) och sedan följde vi med han hem och satt där och pratade ett bra tag. Vid fem på morgonen var vi hemma i Sveg igen och jag vakna klockan nio igen.
Åt frukost ute i solen och har sedan var med mina grannar (Madde, Peter och barnen). Avslutade denna dag (inte för att den är slut än, men ändå) med att göra reden i form av hjärtan som jag tänkte ta med till Helena på tisdag och göra buketter med. Snyggt? Öh ja!

Nu blir det tv, Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0