En helt okej helg

Hej! Nu är även denna helg slut, tiden går fort som f*n förbi.
Denna helg har jag tagit det ganska så lugnt, har inte orkat med så mycket men ändå så kan jag inte sitta still. Storstadssyndrom som har satt sig fast i mig efter att jag bott i Götet i ett år? Vem vet..
Aja helgen har bestått av lekt med barn, bakat, umgåtts och åkt bil med syrran och Pontus (kusin). Och så har även Pontus sovit över här. Mysigt värre!
Idag har jag även packat väskan, för imornbitti åker jag upp till Funäsdalen. Ska jobba på tisdag (kanske torsdag) på Blomstergården, sen ska jag bara slappa och ha det gött i nån dag. Länge sen man va upp nu. Och ja, Funäsdalen är som ett andra hem. Egentligen Ljusnedal då som ligger ca 5 km ifrån, men knappt någon som vet vart det ligger så jag säger Funäsdalen. Min mamma och alla dem kommer därifrån och det var där min mormor och morfar även bodde när dem levde. Så det är därför jag är där uppe för er som inte visste om det och nu ska jag även få jobba.

Aja har inte tid med detta! Ha de! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0