En Seg Apa

Wooow Applåder till Emma! Tack tack, jag skulle bara vilja tacka mig själv för att jag är så otroligt j*vla lat och aldrig orkar skriva! Gah! Det va en skåning som fick mig att sätta mig nu och skriva en litet inlägg, så applåder till henne som fick mig att göra de.

Ja ja, jag gör inte så mycket. Har lite vikarie (hur tänkte jag här, tänkte skriva akvarie..) jobb, på dagis och så. Och på tisdag ska jag jobba hos Helena på floristen, alla♥dag är det ju då. Love is in the air! woooho
Har även blivit lite halvt sugen på att börja fota igen, det var ett bra tag sedan nu och jag fick precis höra att jag är duktig på det. Så ja, jag får nog börja igen.  Tänka sig... jag tänkte faktiskt söka till fotograf i Göteborg från början men det blev florist ist. Och det var väl ganska så bra ändå?
Man kanske ska ta med kameran ikväll, när Nea jag och syrran ska på Trapper i Lofsdalen och äta. Köra lite vimmelbilder kanske och som dem kan få till sin hemsida sen? Eller köpa för 300 kr styck, höhö! Aja får väl se vad som händer och fötter.
 
Nej kanske ska göra i ordning sig lite, kamma sig för en gångs skull. Japp, så får det bli!
Kanske kommer ett inlägg sen! Hörs hej.


Kommentarer
Postat av: Paulina

Tack fortsätt så :)

2012-02-11 @ 15:53:35
URL: http://plina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0