Racerfart!

Hallå! Denna helg har flugit iväg med racerfart och ja vad ska jag säga, det är skönt. Snart är det torsdag och avslutning på skolan och ja det är jättetråkigt och jag kommer att sakna alla i klassen, men sen kommer fredag och då går bilen fullpackad med saker hem till Sveg. Som jag har längtat! Sen blir det till att fundera ut vad jag ska göra härnäst?!



Men nu blir det till att läsa i min nya bok som jag har köpt. "Inspärrad".  Och när började jag läsa böcker egentligen? Tydligen sen jag inte hade något mer att plugga på. Måste ju ha nånting och göra om kvällarna och eftersom jag tycker det är snabeltråkigt att sitta vid datan så fick jag dra till med en bok... Och OBS! det måste vara en Sann Historia, annars är det inget att läsa!

Så var det med det, Hörshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0